Forum W ka┐dym wieku, z ka┐dym hobby Strona G│ˇwna W ka┐dym wieku, z ka┐dym hobby
Forum dla ka┐dego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Kremow prawidlowo nie powinno sie w tym czasie stosowac,takz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum W ka┐dym wieku, z ka┐dym hobby Strona G│ˇwna -> Przedstaw siŕ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Maszyna do pisania postˇw
Maszyna do pisania postˇw



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:29, 04 Kwi 2014    Temat postu: Kremow prawidlowo nie powinno sie w tym czasie stosowac,takz

z gory dzieki odpisz prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym lubisz te same sklepy co ja, masakra I nie smarujcie tribioticiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz kt├│ry j─ů znalaz┼é da┼é mi jakie┼Ť leki przeciwzapalne (bzdura!).Podczas ich przyjmowania trafi┼éam na ostry dy┼╝ur z b├│lem. [link widoczny dla zalogowanych] He said:
I faza jest naprawd─Ö smaczna- taka zio┼éowa Pij─Ö 3 razy dziennie, ale o r├│┼╝nych porach Tzn. Do teraz mam dreszcze. blacky75 to efekt super mam nadziej─Ö ┼╝e i mnie uda si─Ö zrzuci─ç zb─Ödne kg ja warzy┼éam sie we srod─Ö i by┼éo 81,3 obieca┼éam sobie ┼╝e b─Öde si─Ö warzy─ç po skonczonej diecie czyli za tydzie┼ä a p├│┼║niej zobaczymy ja od niedawna chodz─Ö na aerobik raz w tygoniu mam nadziej─Ö ┼╝e do ┼Ťwi─ůt b─Öd─ů juz widoczne efekty pozdrawiam i wytrwa┼éo┼Ťci do jutra :* Witam szukam piosenki kt├│ra s┼éysza┼éem jako dziecko oko┼éo 1989 roku a lecia┼éo to tak Witam ja mam w┼éa┼Ťnie zrobione paznokcie akrylowe na tipsie przezroczystym i cover tak mi powiedzia┼éa dziewczyna kt├│ra robi paznokcie u siebie w domu ,no i nad nim frencz bielusie┼äki i ┼Ťliczna linia u┼Ťmiechu i jeszcze przezroczysty akryl i powiem ┼╝e ju┼╝ zmienia┼éam du┼╝o stylistek nawet by┼éam w salonie gdzie policzyli mi 100z┼é i trzyma┼éy si─Ö tydzie┼ä bo podchodzi┼éy i akurat trafi┼éam z polecenia kole┼╝anki na t─ů dziewczyne i powiem szczerze ┼╝e jestem bardzo zadowolona z jej us┼éug u┼╝ywa jednorazowego pilniczka i na koniec oddaje klientce ,dezynfekuje itp i jestem naprawd─Ö szcz─Ö┼Ťliwa bo paznokcie trzymaj─ů si─Ö i dope┼éniam je po 3 tyg, a tu was zaszokuje bo za paznokcie zap┼éaci┼éam u niej jak pierwszy raz przed┼éuza┼éam 40z┼é a teraz jak chodz─Ö na dope┼énienie to p┼éac─Ö 25z┼é jest to naprawd─Ö SZOOK ┼╝e za tak─ů cene mo┼╝na zrobi─ç piekne i trwa┼ée paznokcie wi─Öc nikt mi tu nie powie ┼╝e w salonie musz─ů robi─ç dobrze bo du┼╝o sie p┼éaci a jak si─Ö zap┼éaci mniej to gorzej w┼éa┼Ťnie odwrotnie [link widoczny dla zalogowanych]
W Twoim przypadku to mozna nazwac polglodowka-tez sa dobre Nie nalezy wracac do starych nawykow zywieniowych bo albo sie nadrobi utracone kilogramy albo bedzie ich wiecej niz przed glodowka jak sie rzucacie na jedzenie 512-18-31-31 gg 2172064 Idz na zdrowie i uroda. ┼╝e kobiety doceniaj─ů klasyk─Ö . hej dziewczyny i chlopcy (jesli sa) Z┼éudne nadzieje? moim skromnym zdaniem to w pocz─ůtkowych2-3dniach organizm usuwa z siebie wszystko co jedlismy przed rozpocz─Öciem diety(to oczywi┼Ťcie zale┼╝y te┼╝ od tego jak─ů kto ma przemian─Ö materi, ja niestety mam bardzo woln─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do Hot Girl
[link widoczny dla zalogowanych]
Sand-deep w takim razie jest juz lepiej z ta wysypka u Ciebie bo nie ma az tyle co bylo i jak sie zatrzymalo wyrzucanie krost to powolutku zacznie to znikac Dotrwaj na glodowce do ustapienia wysypki ,a nie powinna sie wicej juz pojawic .Oczyszczanie watroby jest jak najbardziej wskazane ,na glodowce tez sie oczyszcza ,ale nie u kazdego w takim stopniu jak po kuracji z sokiem cytrynowym i oliwa Juz to przerabialam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

15.00 piers z indyka albo kurczaka [link widoczny dla zalogowanych] Jarosz geniusz od ci─ů┼╝, a Pochwa┼éowski od ci─Özkich przypadk├│w.
Usta masowa┼éam kostkami lodu, tak mi polecila Pani doktor i nie mialam siniaczk├│w. Ostateczn─ů interpretracj─Ö zostawmy jednak lekarzowi. efulec, ale Ci zazdroszcze tych 50 ja moze w czerwcu tyle zobacze... Czyli ten pierwszy skok wagi za mn─ů. Nie czulam sie skrepowana, zeby powiedziec ze mi na przyklad cos nie pasuje. [link widoczny dla zalogowanych]
Lepiej nie wa┼╝ si─Ö codzziennie tylko co jaki┼Ť czas. Murcielago----> Turcja to nie jest kraj arabski Kochani, tylko klamra metalowa!! Po pierwsze zastan├│w si─Ö czy chcesz dalej robi─ç pasemka...po drugie je┼╝eli chcesz nadal rozja┼Ťnia─ç to powiedz fryzjerom, ┼╝e chcesz mie─ç robiony tylko i wy┼é─ůcznie baleyage na koronie i tonowane pasemka farb─ů na ca┼éo┼Ťci na ch┼éodny odcie┼ä. Poczekam jak b─Ödzie za 5 z┼é na Marsza┼ékowskiej. 3majcie si─Ö witaminowo i s┼éonecznie Mialam 10 razy po 3 minuty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i co myslcie żę będę dobre te ćwiczenia 6w na spalanie mojego tłuszczu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Podcinałam(i podcinam je często).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety to nie jest ta piosenka ale dzieki za checi :* jak by ktos wiedzial co to za piosenka nie pisze [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] na Atkinsie-zalecasz zjadanie 4 jajek dziennie i 10 dkg masla,watpie aby atkins wymyslil taka diete,bo brak w niej waznych wit jak np wit B,na jakich zrodlach sie opierasz?
2 tygodnie temu mia┼éam robion─ů przegrod─Ö i plastyk─Ö nosa-by┼é garbaty i krzywy. Ale og├│lnie dobra jako┼Ť─ç i przyst─Öpna cena. ja waze 47 kg, mam 168 i biust 75D!! A co do wypadu na soczek to fajnie by┼éoby si─Ö spotka─ç...zobaczymy czy si─Ö uda ja tee┼╝ chc─Ö zrobi─ç sobie kolczyka , ale strasznie si─Ö boj─Ö . [link widoczny dla zalogowanych]
Jessica Simpson,Scarlett Johanson,Sienna Miller,Reese Witherspoon,Keira Knightley(zeby by┼éo ┼Ťmieszniej to nie kojarze z film├│w)ale natkn─Ö┼éam si─Ö ju┼╝ chyba na 100 wzmianek no i zdj─Öcia tych aktorek w r├│┼╝nych gazetach,ale chodzi mi o to ,┼╝e wszystkie mo┼╝e s─ů i ┼éadne ale maj─ů takie ma┼éo charakterystyczne,no wr─Öcz nierozpoznawalne dla mnie twarze,siedzia┼éaby jedna z drug─ů obok przy stoliku a ja bym si─Ö nie kapne┼éa ,ze ju┼╝ 100 razy j─ů widzia┼éam. Czy bycie matk─ů samotnie wychowuj─ůc─ů dziecko jest koniecznym warunkiem aby by─ç kobiet─ů spe┼énion─ů ? Ja wyjezdzam tez w przyszlym tygodniu, raczej w sobote raniutko. Ach te s┼éodycze...good bay Ot├│┼╝ pozwoli┼éam sobie u┼╝y─ç imienia i nazwiska Instruktora, czego robi─ç nie powinnam i chcia┼éabym przeprosi─ç t─ů Osob─Ö gdy┼╝ moje zachowanie nie nale┼╝a┼éo do w┼éa┼Ťciwych. Polecam.... Ja mam,i w ┼╝yciu bym nie zasn─Ö┼éa blisko paj─ůka,nie mog─Ö na nie spokojnie patrzec,ich ruchy wywo┼éuj─ů we mnie panik─Ö,nie m├│wi─ůc o tym ┼╝eby zabi─ç osobi┼Ťcie takiego bydlaka,albo mie─ç ochot─Ö na to,┼╝eby go z┼éapa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niezamierzam malowac ale pytam z ciekawosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia zycze i powiem wam od siebie ze kupno orbitreka nie zalatwi tych zbednych kg. 2300kcal to nie oznacza to, ┼╝e je┼Ťli zjemy 5 czekolad na dzie┼ä to nie przytyjemy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2gi dzie┼ä, nie dam rady, jestem g┼éodna i s┼éaba, a dzi┼Ť mam rozmow─Ö kwalifikacyjn─ů, ledwo co wstaj─Ö z ┼é├│┼╝ka, nie mog─Ö zebra─ç my┼Ťli...jednak b─Öd─Ö robi─ç g┼éod├│wk─Ö kaskadow─ů tak─ů minig┼é├│d├│wk─Ö tzn. [link widoczny dla zalogowanych] PO OPERACJI - mo┼╝esz te┼╝ smarowa─ç blizn─Ö filtrem 50+, ale opaska to chyba te┼╝ dobry pomys┼é.
dziewczyny, nie idzcie nigdy do Cleopatry, te panie same sobie robia reklam─Ö!! tak czy siak, twoje zmartwienie jest mocno na wyrost, no i lepiej by by┼éo ,gdyby proporcje by┼éy odwrotne. mozna by se tez dopom├│c w trawieniu zio┼éami, gorzk─ů herbat─ů, pr├│bowa┼éa┼Ť ┼éadniorek? piasokowanie to nie jest usuwanie kamienia, to jest zupe┼énie inna procedura Co my┼Ťlicie o wydarzeniach z sz├│stej cz─Ö┼Ťci? [link widoczny dla zalogowanych]
Wysz┼éo ze mnie tyle brudu, pasozyt├│w, ple┼Ťni i jaki┼Ť takich d┼éugich glist ( ale nie ┼╝ywych) , ┼╝e dosz┼éam do wniosku - WARTO. Nie boli, ale jest si─Ö w stanie letargu Na drugi dzie┼ä ju┼╝ na nogach. pozdrawiam i buziaki Do sunsine 777 no w┼éa┼Ťnie za wiele oczekiwa┼éam i cholernie cierpia┼éam ......... Teraz juz wiem, dlaczego, bo ona tak wchodzi w ... ech ania ania...............
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum W ka┐dym wieku, z ka┐dym hobby Strona G│ˇwna -> Przedstaw siŕ
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin